مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : fahimeh

بازار پردیس کیش 1 :

این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش استکه به سبک اروپایی و با مشاوره مشهورترین معماران فرانسوی در سال 1371 در شرق جزیره و در نوار سیاحتی كیش ساخته شده استاین مرکز خرید در زمینی به وسعت12.000مترمربع در 2 طبقه با بیش از 228 واحد تجاری بنا شده است. همچنین یک رستوران و چندین کافی شاپ نیز با محیطی شاد آماده پذیرایی از مشتریان می باشندو فروشگاه های های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه می دهند.

 

 

 علاوه بر این در پردیس۱چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد.
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان...

 

 

 

 

بازار پردیس کیش ۲

یکی از مراکز خرید جزیره زیبای کیش، بازار پردیس کیش 2 در نزدیکی بازارچه فجر و بازار پردیس یک، با زمینی به وسعت بیست و دو هزار متر مربع در سه طبقه شیک میباشد که در سال 1378 در شرق جزیره زیبای کیش افتتاح شد. در این مرکز خرید بیش از 230 واحد تجاری و ده واحد اداری به چشم میخورد. همچنین با وجود محصولات معروف و رستوران و کافی شاپ در ساختمانی لوکس، فروشگاه منحصر به فردی برای خرید میهمانان تور کیش شده است. 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

تور کیش نوروز 96

تور کیش آذر 95 

 تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

تور کیش بهمن 95 

 

تور کیش اسفند 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش ,بهترین مراکز خرید کیش, مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: